Asiakaspalvelu

Haluamme, että olet tyytyväinen. Mikäli sinulla on kysyttävää valikoimastamme tai haluat tiedustella mitä tahansa yritykseemme liittyvää, voit olla yhteydessä meihin täyttämällä yhteydenottolomakkeen. Muista myös katsoa usein kysytyt kysymyksemme.

Tilaukset

Tilauksen toimituskulut

Toimitus valitsemaasi Postin noutopisteeseen 4,90 euroa.
Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 40 euron tilauksiin. Lue tlisää toimitustavoista ja -ehdoista täältä.

Tilauksen seuranta

Kun tilaus on lähetetty varastoltamme lähetämme sinulle automaattisen toimitusvahvistuksen, jossa on linkki paketin seurantaan. Mikäli toimitusvahvistusta ei ole saapunut sähköpostisi saapuneet-kansioon, niin tarkistathan myös sähköpostisi roskapostit. Huomioithan, että paketin seurannassa näkyy ensimmäinen merkintä vasta kun paketti on saapunut kuljetusliikkeelle.

Postin lähetystä voi seurata täältä.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseen?

Tilaukseen ei valitettavasti voi tehdä muutoksia.

Virheellisen tilauksen voi palauttaa takaisin ja sen tilalle tehdä uuden korvaavan tilauksen. Palautetun tilauksen summan hyvitämme takaisin, kun palautus on saapunut meille.
Lue palautusehdot täältä.

Miten reklamoin viallisesta tuotteesta?

Jos olet vastaanottanut rikkinäisen tuotteen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sivun alaosasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Että voimme palvella sinua mahdollisimman nopeasti, niin pyydämme sinua lähettämään:

  • Kuvan rikkinäisestä tuotteesta
  • Yhteystietosi
  • Rikkinäisen tuotteen nimen ja määrän.

Voimme korvata rikkinäisen tuotteen alennuskoodilla korvaavaa tilausta varten tai palauttamalla tuotteesta rahat takaisin.

Väärä tai puuttuva tuote tilauksessa

Jos tilauksessa on tullut sinulle väärä tuote tai paketista puuttuu tilattu tuote, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sivun alaostasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Ilmoita asiakaspalveluumme tilausnumero, tilaajan nimi ja mikä tuote on tullut väärin tai puuttuu tilauksesta.

Tilauksen palauttaminen

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien kun tilaus on sinulle saapunut.
Palautettavan tuotteen täytyy olla myyntikuntoinen ja ehjässä paketissa.

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sivun alaosasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.

Lue palautusehdot täältä.

Valikoima ja tuotteet

Mitä tuotteita Norlyn-verkkokaupassa myydään?

Norlynin valikoimasta löydät naisten sukkahousuja, leggingsejä ja sukkia.

Olemme suunnitelleet suomalaisten suosikkisukkahousuja ja -sukkia jo lähes 60 vuoden ajan. Panostamme tuotteissamme laatuun ja mukavuuteen. Monipuolisesta valikoimastamme löydät täydelliset sukkahousut sekä arjen tarpeisiin että juhlatilaisuuksiin.

Mistä tiedän oikean koon?

Koko-oppaamme avulla voit tarkistaa oikean koon sukkahousuille, leggingseille ja sukille. Katso opas täältä.

Teknisiä kysymyksiä

Miten syötän alennuskoodin tai lahjakortin?

Syötä alennuskoodi kassalla kenttään "Alennuskoodi" ja klikkaa "käytä"-nappia. Näin kassa poistaa automaattisesti alennuskoodin lupaaman summan.

Alennuskoodi ei toimi

Jos alennuskoodi ei kassalla toimi, niin tarkistathan seuraavat asiat:

  • Onko alennuskoodilla minimitilausraja ja onko ostoskorin tuotteet yli sen rajan?
  • Onko alennuskoodissa kirjoitusvirheitä?
  • Onko alennuskoodi vanhentunut?
  • Onko koodin käyttöä rajoitettu?
Yhteydenottolomake

Yhteystiedot

Puh. 010 218 3700

Äyritie 16, 01510 Vantaa
Y-tunnus 2339297-5 | VAT-nro FI01515348

Norlyn on osa Pierre Robert Groupia ja Orkla-konsernia